07 november 2012

Match vrijdag 9 november

Onderling duel

Gelet de tegenstander uit Halle afgemeld heeft, zullen we genoodzaakt zijn een onderling duel te spelen. Hopelijk raken we met voldoende. Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 7 -6

Wit: Tim(G), Andy, Willy, Pacal, Wannes, Koen, Nico
Blauw: Davy(G), Johan, Steven, Jimmy, Guido, Stefaan V, Jan

Niettegenstaande het laat aangekondige onderlinge duel verschenen maar liefst 14 spelers op het plein. In de openingsfase wist blauw Tim drie maal te vloeren. Wit vocht terug door maar liefst vijf keer op rij te scoren: 5-3. Opmerlijk was dat Willy, voor de tweede week op rij, de netten kon doen trillen, deze keer weliswaar via een afgeweken bal. Vooral in het laatse half uur werd het een pittige gelijkopgaande wedstrijd. In de slotfase bij een 7-6 stand, speelde Davy een alles of niets spelletje door mee op te komen en zijn goal leeg achter te laten. Nico zag dat, lobde de bal over Davy, die als een bezetene terugrende en lijf en ledematen in de strijd gooiede om de bal alsnog uit de goal te houden. Dat laatse lukte maar zijn botsing tegen de paal had een kracht van 4,7 op de schaal van Richter.

Feit van de dag: Van de 13 doelpunten waren verschillende van mooie makelijk, o.a. Guido vloert de volledige verdediging van wit en pakt Tim tegenvoets, Johan met een gekruisde kopbalgoal over Tim, Tim met z'n buitenkantje op een vrije trap aangegeven door Andy, Wannes en Andy op snelheid,...

Tim zei

2


Erwin zei

Familiale verplichtingen beletten mij = vrijdagavond ledenfeest atletiek Kids


johan zei

ik ken nog iemand die ne keer op ne bal wil trappen ik vermoed dat hij welkom is bij een onderling duel. hij woont trouwens niet ver van de zaal. @ Tim u mag kostprijs voor die persoon verminderen van mijn totaal.

dus nr5


Wannes zei

6


Guido zei

als ik nog kan na de pasjotter match, dan 7


johan zei

Steven komt ook dus nr8


Wannes zei

broerke komt ook 9


andy zei

ik ga nog is proberen, eerst was ik nr8 nu ben ik nr.10