30 oktober 2012

Match vrijdag 2 november

Onderling duel

Wie komt en wie niet?
- - -
Onderling duel : 8 - 5

Wit : Guido, Stefaan V, Tim, Willy, Wannes
Blauw: Koen, Nico, Christophe, Erwin, Jarne

In deze partij minivoetbal was wit de ganse wedstijd door de betere ploeg met een logische overwinning tot gevolg.

Feit van de dag: Het moet van rond de tweede wereldoorlog geleden zijn, maar Willy kon scoren en dan nog wel op een vlijmscherpe counter.

Tim zei

de broers vanderlinden zijn 3 en 4


Wannes zei

ik kom misschien (4/5)


Willy zei

Ik kom als er tenminste gespeeld wordt...


Erwin zei

Ik kom ook nog eens af (ik ga het opnieuw nog eens proberen)


Loeckxie zei

Ik kom ook! Nummer 8 dan?


johan zei

normaal 9 of 10


Michaël zei

Nog steeds ezels aan het tellen. Sinds gisteren zijn er precies minder;).