10 november 2012

Match vrijdag 16 november

Onderling duel

We houden geen rekening met de vorige week geanuleerde wedstrijd en behouden dus het eerder voorziene onderlinge duel. Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 9 - 5

Tim(G), Nico, Wannes, Willy, Kris

Christophe had zo'n zin om te spelen dat hij zoveel Pasjotters mobiliseerde dat het onderlinge duel geen onderling duel meer was. De pokerdobbelstenen bepaalden dat Pasjotter Kris de 'uitverkorene' was om de SB's te vervoegen. Van een echte wedstrijd is er nooit sprake geweest, de SB's waren gewoon te sterk. Pas na het uitvallen van Christophe, met een omgeslagen voet, en het transfereren van Tim kon het scorebord nog een beetje in evenwicht gebracht worden.

Quote van de dag: Willy nadat Tim een raid vanaf eigen doel tot in het doel van de tegenstander had uitgevoerd: Het is hier precies zoals de Palestijnen naar Syrie.

Vermiste van de dag: Maar liefst 14 keer heeft Willy van zijn rechtsachter positie de oversteek naar het scorebord moeten maken omwille van het niet komen opdagen van het scorebordmeisje.

Jasmina zei

Ik wil nog wel 'ns aan de bordjes komen draaien :)


Loeckxie zei

Aanwezig !


Koen zei

Ik doe vrijdag met FC Plas mee, en zal dus niet aanwezig zijn.


Tim zei

ik zal er ook zijn.


Nico zei

Ik teken present


Guido zei

aanwezig


Erwin zei

Ik kan er niet zijn.


johan zei

ik zit naar alle waarschijnlijkheid op mijne bouw,
dus kans is klein dat ik er geraak.


andy zei

ik kan spijtig genoeg ook niet morgen.


Loeckxie zei

Mag Kris van de pasjotters mee komen aangezien we voorlopig nog maar met 4 zijn?


Nico zei

Iedereen is welkom. Indien we vrijdagmiddag met niet meer zijn, lassen we de zaak af. Wordt vervolgd.


Nico zei

Jan en Wannes kunnen ook komen, das nog maar 6


Loeckxie zei

Dan breng ik Kris mee vanavond. Dat is dan 7! Ik zal Stefan V. en Stefan D. van de pasjotters ook vragen of ze aanwezig kunnen zijn.


Loeckxie zei

Nummer 8 is Erwin van de pasjotters


Guido zei

Ik heb nog een bericht gelaten op de pagina voor de Pasjotters, maar voorlopig zijn we dus met z'n 8'en tenzij ik nog respons krijg, dan laat ik nog weten.


Guido zei

Ken zal er ook bij zijn , dus 9


Guido zei

10, Glenn komt ook


Willy zei

kom ook