20 november 2012

Match vrijdag 23 november

Tegenstander: Jonge Doeljagers Viane

Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - Jonge Doeljagers Viane : 6 -8

Didier (G), Andy, Tim, Nico, Davy, Jan

De wedstrijd was op te delen in drie delen waarvan de Jonge Doeljagers het eerste en laatste deel opeisten en waardoor de SB's in het zand beten. Het scoreverloop was bizar te noemen, eerst drie goalen van de JDV (0-3), gevolgd door vijf goalen van de SB's (5-3), vervolgens opnieuw vijf keer de JDV (5-8), en wanneer het kalf al verdronken was, milderden de SB's tot 6-8.

Nico zei

36=35=1


Michaël zei

Bericht met een korte houdbaarheidsdatum. Proficiat, Nico!
Normaliter kom ik niet.


Koen zei

Ik ga deze week ook nog eens moeten passen. Vanaf volgende week ben ik terug paraat.


johan zei

ik zal een tijdje terug buiten strijd zijn. ik heb weerom mijn enkel verzwikt nu al te lopen, het is nu mijn andere voet.
dus ik pas!


andy zei

ik kom.nr2


Tim zei

99=30=3


Davy Develer zei

Ik kan ook. Ik ben daar al trouwens voor de match met de Pasjotters. Er zullen er zeker nog met ons willen meedoen. Volgens mij geraken we wel met genoeg. Tot vanavond.


Unknown zei

ik kom, wannes niet ^^