28 november 2012

Match vrijdag 30 november

Onderling duel

Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 8-5

Blauw: Tim (G), Michael, Koen, Jan, Pascal
Wit : Didier (G), Wannes, Guido, Nico, Erwin

Blauw liep tot 3-0 uit door een hattrick van Jan. Na 30 minuten bij een 4-2 stand, counterde wit, hun actie strandde op de paal en in een tegenreactie scoorde blauw opnieuw, zo werd het in plaats van 4-3, 5-2. Het laatste half uur werd gekenmerkt door drie pijnlijke ongelukjes: 1. In een aanval trapte Wannes keihard op de bal, Jan devieerde en scoorde in Koen zijn kruis. Koen zong een paar toontjes hoger, verdween achter het gordijn, en kwam in een rolstoel opnieuw op het plein. Zou zijn plaats in Sint-Felix al gereserveerd zijn? 2. Nico streelde met zijn neus de schouder van Pascal, viel op de grond en bracht voor het aanwezige vrouwelijk schoon 'kijk eens diep in mijn ogen' ten berde. 3. Hard tegen zacht. Pascal werd door Wannes omvergelopen en bleef op de grond liggen. Wit kon geen vuist meer maken en trok dus aan het kortste eind.

Feit van de dag: Het feit van de dag komt niet van op het plein, maar vanaf de zijlijn. Bankzitter Johan deed een heugelijke kleine mededeling.

Michaël zei

Ik zal er zijn (1).


Willy zei

Kan spijtig genoeg niet komen.


johan zei

voet is nog niet voldoende hersteld.
ik pas


Guido zei

2


Tim zei

ik zal er ook zijn


andy zei

ik kan niet komen.verjaardagsfeestje van mijn dochter.


Nico zei

Er zijn er onder ons die niet goed kunnen tellen, ik ben 5


Koen zei

haha, ja dat komt door al die slapeloze nachten ...


Erwin zei

ik kom ook nog 'ns. 6


Loeckxie zei

Niet aanwezig --> al zeker out tem nieuwjaar, hopelijk kan ik erna terug van de partij zijn


Wannes zei

Ik kom af 7


Davy Develer zei

Ik kan pas ten vroegste daar zijn om 21u30.


Anoniem zei

Bedankt voor sms Nico. Jammer genoeg was het niet meer haalbaar. Hopelijk waren jullie met genoeg. Volgende keer dan maar. Groeten, Stefan