04 december 2012

Match vrijdag 7 december

Tegenstander: FC Dikken

Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - FC Dikken: 15-3

Tim (G), Jan, Koen, Michael, Stefaan V, Nico, Wannes

De eerste twintig minuten hebben de SB's echt gekrasseld, gelukkig deed de tegenstander niet veel beter waardoor het bij het wisselen van kant slechts 3-2 was. De SB's startten de tweede helft furieus en maakten op op een mum van tijd 8 doelpunten waarvan enkele na mooie combinaties. De veer van de tegenstander was gebroken waardoor het al bij al nog  een walk-over werd.
Feit van de dag: Waar de tegenstander niet in slaagde, zijnde de SB's op snelheid pakken, slaagde de toezichter er in zijn eentje wel in. Hij doofde de lichten in de kleedkamers en gangen, en sloot zelfs de gangen af met de SB's ploeg nog in hun vertrouwde kleedkamer :-)

Nico zei

1


Michaël zei

Ik kom niet (1) wegens interlandverplichtingen.


Koen zei

ik kom ook niet wegens zelfde interlandverplichtingen (1)


Guido zei

Ik kom ook niet, weekje rust. (1)


Tim zei

ik kom wel dus nr 2


Michaël zei

ik kom toch, aangezien de interland afgelast is (3).


Koen zei

Ik kom ook tenzij de wegen onberijdbaar zijn.


Wannes zei

ik heb niks anders te doen dus ik kom ook 5


andy zei

ik kan niet.


Davy Develer zei

Ik kom ook maar met dezelfde voorwaarde als Koen en als ik er al dan niet geraak in tijd is ook een voorwaarde.


Anoniem zei

Indien jullie nog iemand nodig hebben omwille van weersomstandigheden, geef gerust een seintje. Ik overbrug de afstand van 50 meter wel met de slee ;-) Grtz, Stefan Vranckx


Erwin zei

Ik zal er niet geraken. Ik ga ervoor zorgen dat sommige van jullie ter plaatse geraken ????


Nico zei

Dank u Erwin. Opgelet: Het is wel verboden de sportvloer met zoutschoenen te betreden! BTW Stefaan is onze nr. zeven