17 september 2012

Match vrijdag 21 september

Tegenstander: FC Dikken

Wie komt (niet) om de drie punten tegen de moaten van Johan thuis te houden?
- - -
Soccerboys - FC Dikken : 7 - 6

Tim(G), Johan, Andy, Koen, Nico, Michael

Bij gebrek aan een tegenstander bij aankomst in de sporthal werd nog snel even de email van de SB’s gecontroleerd en vastgesteld dat La Juve donderdag had afgemeld. Gelukkig houdt FC Dikken de traditie in ere om steeds met een bijna dubbele bezetting aan te treden zodat ze, zelfs nadat ze al een uur gespeeld hadden, nog bereid waren een duel tegen de SB’ aan te vatten. Dat FC Dikken nog onder stoom stond, werd snel duidelijk door een 0-2 voorsprong. De SB’s dwongen kansen af maar doelman Dieter pakte alles wat ook maar te pakken was. Pas na twintig minuten konden de SB’s een eerste maal scoren. Andy probeerde een Maradanno-hand-van-god-goal maar de tegenstander doorzag zijn poging. Wat dan volgde was een wedstrijd met een spannend wedstrijdverloop: 3-3, 3-4, 4-4, 4-5, 5-5, 5-6, 6-6. Pas in de laatste minuten kwamen de SB’s met een 7-6 voor de eerste keer voor in de wedstrijd. In een bitsig einde werd de driepunten alsnog thuisgehouden.

Goal van de dag: Johan en Andy die onder hun twee met tik-tak voetbal de verdediging én doelman van Dikken verschalkten.

Nico zei

99+36=2


Anoniem zei

Is er een plaats voor Didier? Bye.


Michaël zei

14+36=3


Nico zei

correctie 135+14=3


Michaël zei

Ik dacht dat er één 36 was geworden?


Koen zei

Amaai waar is mijn rekenmachine? Ik ben nummer 4


andy zei

ik ben nr.5


Nico zei

Waar is de tijd dat de jeugd nog kon tellen zonder rekenmachine? :-)


Nico zei

Plaats voor Didier? Zoals altijd, de eerste zeven spelen!


Tim zei

Persoonlijk vind ik dat Didier mag komen als we donderdagavond met nog geen zeven man zijn. Ik zou tot dan wachten om eerst de mensen voorang te geven die praktisch elke week komen, hun lidgeld en verzekering betalen. Laat Didier maar komen als het onderling duel is.


johan zei

als ik kan volgen ben ik nr 6.


Guido zei

Ik ben nog altijd geblesseerd en ga het nog een tijdje kalm aan moeten doen.


Erwin zei

ik zal er ok niet zijn, zit nog steeds geplaagd met een lumbago.


Nico zei

Davy is zeven, en daarmee is de kern compleet. Er is enkel nog plaats voor bankzitters.


Anoniem zei

Bedankt aan iedereen.
Tot volgende keer.
Didier.