10 september 2012

Match vrijdag 14 september

Onderling duel - GEANNULEERD

Wegens een kalenderprobleem wordt de wedstrijd tegen La Juve van deze week omgewisseld met het onderlinge duel van volgende week. Allen op post dus voor een onderling duel. Wie komt (niet)?

Omwille van te weinig gezonde spelers, is de wedstrijd geannuleerd.

Jasmina zei

Voetballen laat ik aan jullie over maar ik wil nog wel eens aan de bordjes van het scorebord komen draaien. :) Is er poker nadien?


Nico zei

36=1 en wil tape meebrengen om na de match mijn mond dicht te tapen


Tim zei

99=3


Koen zei

23 moet passen wegens plaskesverplichtingen


Loeckxie zei

Ik speel mee met de pasjotters vrijdag.


andy zei

ik kan niet.


Michaël zei

Bijzonder ongelukkig om een onderling duel op deze vrijdag te plannen. Ik moet ook passen.


Michaël zei

Je kan er ook gewoon een pokeravond van maken natuurlijk... Iedereen tevreden dan:P.


Erwin zei

Ik zal er ook niet zijn. 'K heb gezelschap gekregen van een lumbago met zenuwuitstraling naar armen en benen. Dus tot binnen een poosje.


johan zei

misschien domme opmerking maar kunnen de pasjottes geen uurke later shotten en wij 2 mengen ons met hen... zo hebben we ook gespeeld he