03 september 2012

Match vrijdag 7 september

Onderling duel

Wie komt (niet)
- - -
Soccerboys - Pasjotters : 9 - 9

Soccerboys: Koen, Tim, Wannes, Michael
Pasjotters: Stefan, Stefan, Christophe, Nico

Gelet de grote lijst geblesseerden bij de SB’s en de bereidwilligheid van enkele Pasjotters werd het onderlinge duel omgevormd tot een duel tussen de beide ploegen. Het eerste half uur konden de Pasjotters, op vijf maal tegen het doelhout sjotten na, niets met een logische dikke 7-0 voorsprong voor de SB’s als gevolg. De eerste tegengoal die de SB’s moesten slikken, was één met gevolgen, Tim had een omgeslagen duim en Wannes had een blaar op zijn voet. Hierdoor konden de Pasjotters langzaam maar zeker terugkrabbelen tot 8-8 en plots stonden de SB’s zelfs 8-9 achter. Toen Peter Vandenbempt door de boxen galmde “We volgen nog even de laatste actie voor het 10-uur nieuws” wou Nico de bal in bezit houden maar Michael ontfutselde hem de bal en kon in de allerlaatste seconde alsnog gelijkmaken.

Quote van de dag: Stefan zijn repliek "Tis er toch elke keer niet ver naast" tegen Nico die zei "Hoe is dat toch mogelijk dat die bal er niet ingeraakt"

Nico zei

een


Guido zei

Ik ga moeten passen - geblesseerd


Tim zei

hoe alles nu verloopt met de blessure kan ik vrijdag gewoon meedoen.


Nico zei

Stefan uit de wijk is vier


johan zei

johan uit Tollembeek komt niet!


Erwin zei

Erwin uit Pepingen gaat passen. Nog steeds last van kuit en nieuw in de aanbieding = Rugpijn


Michaël zei

Vijf en we hebben één ploeg.
nu maar hopen dat er genoeg Pasjotters zijn om ons te depaneren?


andy zei

ik kan ook niet.


Loeckxie zei

Ik kom ook. Kheb wel wat last van een blessure maar normaal zal het wel lukken om te spelen! Moeten er nog pasjotters opgeroepen worden?


Nico zei

Stefan niet uit de wijk is 6. Er zijn zeker nog Pasjotters welkom


Wannes zei

ik kom ook


Davy Develer zei

Ik kan ni komen. Sorry voor de late reactie.