09 juli 2012

Match vrijdag 3 augustus

Onderling duel

Wie komt het nieuwe seizoen mee op gang trappen???? Ook de pokerchips zullen van de partij zijn!
- - -
Onderling duel : 7 -6

Blauw: Guido, Erwin, Wannes, Andy, Nico, Davy, Michael
Wit: Willy, Tim, Johan, Christoff, Koen, Steven

De SB’s trapten hun 19e seizoen op gang met een goed bijgewoond onderling duel, maar liefst dertien spelers en drie supporters kwamen opdagen. Omat de techniek van enkele spelers nog wat verfijnd diende te worden, werd voor mini-voetbal geopteerd. Op de vijf eerste en de vijf laatste minuten na, stond wit de ganse wedstrijd voor. Vooral in die laatste vijf minuten werd het kookpunt bijna bereikt, maar na een verfrissende douche waren de gemoederen bedaard en de plooien gladgestreken. In de aansluitende poker trok Erwin met een goed gevulde portefeuille huiswaarts.

Michaël zei

Ik zal er zijn.


Koen zei

ik zal er ook zijn. Mijn conditie waarschijnlijk niet


Bruno zei

Ik kom niet, 't is een beetje ver. Ook niet de komende weken dus :)


Guido zei

Ik ben er nog eens bij !


Tim zei

ik ga er ook zijn (4 dus)


Nico zei

Ik kom mee een poging doen om het seizoen op gang te trappen. Das dus 5


johan zei

6 voor de interesten


Erwin zei

7 TOT VRIJDAGAVOND


andy zei

ik kom ook.


johan zei

Steven komt normaal ook dus 8


Guido zei

Ik breng Christophe van de Pasjotters nog mee for good measure = 9


Willy zei

Nr. 11 voor als er iemand te moe wordt...


Erwin zei

Ik kom dus af, maar ik heb onverwachts een dringende vergadering om 19u en zal misschien dus wat later zijn.


Davy Develer zei

Voila ze Willy, het begint al by Erwin. Half matchke om te beginnen. Anders valt de slechte conditie te veel op he. :-) Ik ben 12.


Nico zei

Opgelet!!! Bij onderlinge duels spelen de eerste 14! :-)


Tim zei

Andy is dus nummer 13, eigenlijk is hij wel nummer 10. de mail is gisterenmorgen wel al toe gekomen.