06 juli 2012

VERZEKERING 2012 - 2013

Het nieuwe voetbal seizoen is begonnen. Dus moeten we een nieuwe verzekering afsluiten.
Wil iedereen eens laten weten of jullie een verzekering wensen of niet.
Wie er wel één wenst gelieve dan € 17,00 over te schrijven op de rekening van de soccerboys.
Gelieve dit zo snel mogelijk te doen zodat we de juiste lijst kunnen doorgeven aan de verzekeringsmaatschappij.

OPGELET: VRIJDAG 24 AUGUSTUS LOPEN DE INSCHRIJVINGEN VOOR DE VERZEKERING AF!

De penningmeester

Michaël zei

Ik neem deel.


Koen zei

ik ook


Bruno zei

ek neim oeik diejl


Jasmina zei

@ Bruno: waar staat de vind-ik-leuk-knop? :-)


Tim zei

een verzekering is het best voor mij. ikke ook dus


Nico zei

36 wordt dit jaar echt wel werkelijkheid, dus doe ik zeker mee!!!


Erwin zei

ik ook


Davy Develer zei

Ik wil ook één.
@ Jasmina: moet gy geen hebben voor als ge komt kijken. Het is soms gevaarlijk op de bank voor hard aankomende ballen. ;-)
@ Bruno: Jasmina heeft gelijk. Waar staat die knop? We moeten een beetje meegaan met onzen tijd he. ;-)


Willy zei

Sorry maar ik was aan het slapen.... Kan ik aub nog inschrijven voor de verzekering?


Tim zei

dat is helemaal geen probleem. De lijst is doorgegeven met u naam er bij.