16 maart 2012

Match vrijdag 23 maart

Tegenstander: Jonge Doeljagers Viane

Wie komt (niet) naar deze terugmatch?

- - -
Soccerboys - Jonge Doeljagers Viane : 6 -4

Tim(G), Wannes, Koen, Michael, Erwin, Nico, Johan

Met twee floddergoals kwamen de Doeljagers snel 0-2 voor. Nadat de Soccerboys van deze kleine tik bekomen waren, vochten ze terug tot 2-2 waarna de Doeljagers onmiddellijk weer konden uitlopen tot 2-3. Doelman Tim speelde met vuur, hij verliet nogal vaak zijn goal en speelde mee als veldspeler. Met resultaat! Hij scoorde niet alleen de 3-3 maar de SB's kwamen voor het eerst in de wedstrijd voor 4-3. Nog even klampten de Doeljagers bij een 4-4 aan maar in het slot bleek de fysieke paraatheid van de SB's beter en wonnen ze alsnog met 6-4.

Nico zei

uno


Tim zei

doelman


Koen zei

normaal kom ik niet (plaskes) maar de week erna teken ik terug present (want dan kon Nico niet meedoen geloof ik)


Erwin zei

3


Michaël zei

Ik zal er ook niet zijn (3).
Lang leve de zaterdagmatchen...


Koen zei

ik zal er toch zijn ; Match plaskes is opnieuw afgelast (ze krijgen schrik van ons :-). Ben dus nummer 4


johan zei

mannen ik ben reserve, als jullie met niet genoeg zijn wens ik af te komen! Maar ik heb momenteel keelpijn.
ik zal morgenavond nog ne keer kijken maar ik wens mijn plaats gerust af te staan.


Wannes zei

ik zal er zijn
5


Michaël zei

Inderdaad match afgelast... maar niet gebriefd door de coach, wel door Koen;).
Ik kom dus toch na lange afwezigheid (6).


Michaël zei

Koen, gezien het groot aantal geblesseerden / criteriumrijders is het wellicht beter om toch voor drie à zeven Plaskes te zorgen.