12 maart 2012

Match vrijdag 16 maart 2012

Onderling duel

Wie komt en wie niet?
- - -
Onderling duel : 7 - 9

Wit: Nico, Johan, Tim, Wannes
Blauw: Willy, Erwin, Koen, Jan, Stefaan

Feit van de dag: Willy viel over een molshoop en dat zonder dat Christiane er was

Tim zei

ikke ben 1


Nico zei

ikke ben 2. Maar gelet ik zaterdag spaghetti op locatie ga eten, zal ik me beperken tot doelman. Bij wie mag ik in de goal staan? Ni allemaal tegelijk hé!


Koen zei

ik sla nog 1 week over wegens plaskesverplichtingen


johan zei

ikke 3, al meer nieuws over de quiz


Erwin zei

ikke ben 4


Michaël zei

ik zal er ook niet zijn wegens andere activiteit
Nico, is het zo erg dat je de dag voor spaghetti te eten al niet meer kan voetballen?
De dag erna zou nog kunnen als het van de ZVC Den Dikken is;-).


Willy zei

ik zou kunnen komen als we met genoeg zijn tenminste. Christiane is bereid om mee te spelen als er genoeg boter bij de vis is :-))


Michaël zei

Willy, wij kunnen jammer genoeg geen Europese "commissielonen" betalen;)


Wannes zei

ik kom af


Davy Develer zei

Ik kom niet.


johan zei

ik ben gisteren gaan lopen en ben deze ochtend met een pijnlijke achillespees opgestaan. mogelijks kan ik morgen niet komen shotten ik laat morgennamiddag iets weten.
Momenteel neem ik geen risico en geef ik fft!


Koen zei

ik kom toch ook sjotten. tegenstander plaskes geven forfait. ben ik dan nummer 6 ?


Wannes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Wannes zei

ik ( jan deze keer ) kom ook ^^


johan zei

ik ga het mij riskeren om te komen!

dus ik ben nr 8! als ik goed kan tellen