26 maart 2012

Match vrijdag 30 maart 2012

Onderling duel

Wie komt en wie niet?
- - -
Onderling duel : 7 -5

Blauw: Tim, Koen, Michael, Jan, Wannes
Wit: Davy, Stefaan, Stefaan, Guido, Kristof

Wat initieel als een onderling duel was aangekondigd, werd uiteindelijk een wedstrijdje SoccerBoys -Pasjotters. Het werd een gelijkopgaande wedstrijd met een licht overwicht voor de Soccerboys.
Feit van de dag: Wannes scoorde vermoedelijk de snelste goal ooit voor de Soccerboys, al na 12 seconden trilden de netten van de tegenstander.

Nico zei

Gelet ik vrijdag een lang criterium rond Oudenaarde rij, zal ik me beperken tot de bank.


Koen zei

ik kom (zouden de plaskes geen goesting hebben ? er is geen match bij hen volgend weekend...)


Michaël zei

Je kan er altijd een paar uitnodigen.
Beter met 10 dan met 7.
Ik zal er ook zijn.


Michaël zei

Of een hele ploeg als we maar met vijf à zeven zijn.


Willy zei

Geef forfait dit keer.


Wannes zei

ik kom af


Erwin zei

ik kan komen maar dan enkel als we onderling spelen als keeper. Nog teveel verrekking in kuit.


Tim zei

als ik het goed kan lezen ben ik dus nummer 5, Stefan en Stefan (pasjotters) zijn nummmer 6 en 7
Koen je mag anders nog een paar plaskes vragen als ze goesting hebben.


johan zei

ik sla een weekske over wegens kleine verrekking in de dij...


Michaël zei

Koen, gezien het grote aantal geblesseerden / criteriumrijders is het misschien beter drie à zeven Plaskes te vragen.


Wannes zei

jan komt ook ^^


Davy Develer zei

Ik kom ook nog eens.