01 april 2012

Match vrijdag 6 april

Tegenstander: De Pasjotters

Wie komt (niet)?
- - -
SoccerBoys - De Pasjotters : 8 - 6

Tim (G), Johan, Erwin, Wannes, Tim VW, Willy, Nico

Niettegenstaande een snelle 1-0 bleken de SB's er in het begin van de wedstrijd toch niet al te veel met hun gedachten bij, want door enkele floddergoalen kwamen de Pasjotters 1-3 voor. Pas na 20 minuten kwamen de SB's langszij na drie één-tweetjes op rij van Nico en Tim VW. Wat dan volgde was een spannende strijd haasje over (3-4, 4-4, 5-4,5-5,6-5,6-6) met veel inzet maar met alles behaleve academisch voetbal. Pas in de slotfase konden de SB's dank zij twee vlijmscherpe tegenaanvallen de drie punten thuishouden. Voor de ene ploeg was het met de hakken over de sloot, voor de andere met de hielen in de sloot. Correctie: Uitgezonderd Nico "gazon" speelden de SB's op niveau en hielden verdiend de drie punten thuis.
Feit van de dag: Nico noemde het spel van de SB's achteraf "boerenvoetbal", maar niet iedereen was hiermee akkoord.

Nico zei

De criteriumrijder zal er zijn. Dus 1


Tim zei

ik zal er zijn. dus 2


Koen zei

ik doe deze week nog eens met de plaskes mee


Michaël zei

Idem hier... Dus nog steeds 2.


Wannes zei

ik kom, jan niet


Erwin zei

5 zeker, ik kan komen maar indien we met genoeg zijn, wil ik wel extra reserve zijn. Ik heb deze week geen last meer gehad van de kuit...?


Willy zei

Ik kan ook komen indien er niet genoeg manschappen zijn...


Nico zei

Willy, kom maar af want Andy kan ook al niet komen en volgende week is de zaal op de koop toe gesloten.


johan zei

Wat een bizar verslag diene reporter had precies teveel gedronken als het dezelfde is die tijdens de match meer op zijn gat heeft gezeten met als excuus "het zijn mijn nieuwe schoenen"...
ge moet er niet veel van geloven diene gast is een paar keer goed op zijn gezicht gegaan maar blijkbaar ne keer teveel.
Uitslag is correct maar verslag amai zenne...