02 januari 2012

Match vrijdag 6 januari

Tegenstander : Onderling duel

Wie komt (niet) de drie koningen assisteren op het plein? De afwezigen zullen ongelijk hebben want uit goeie bron hebben we vernomen dat na de wedstrijd getrakteerd zal worden door een koningin uit eigen rangen.

Nico zei

Ik zal er zijn en kan wierook meebrengen.


Koen zei

ik kom ook, zal eens kijken of ik nog mirre heb


Michaël zei

ik kom en zal moeten zoeken naar het goud...


Tim zei

ik kan ook komen en zijn kruiwagen meebrengen voor de stal de kuisen


Bruno zei

ik kom en zie er ook naar uit om nadien ook nog wat chips te "eten"


Willy zei

Plan ook om deel te nemen aan deze "koninklijke" match.


Erwin zei

Ik probeer ook nog af te komen.


andy zei

ik kom ook.


Davy Develer zei

Ik kom normaal gezien maar is nog niet zeker.