25 december 2011

Match vrijdag 30 december

Tegenstander : De Plaskes

Wie komt (niet) voor de laatste wedstrijd van dit kalenderjaar? OPGELET: We spelen van 20u tot 21u. Nadien zakken we af naar het centrum waar er allerlei activietieten zijn en er om 23u vuurwerk is ter afronding van de festiviteiten in het kader van 800 jaar Herne.
- - -
Soccerboys - De Plaskes : 4-2

Bruno (G), Michael, Koen, Jan, Wannes, Davy, Nico

Pas na 20 mintuen werd de eerste keer gescoord, 0-1 voor de Plaskes. De SB's maakten gelijk maar al snel liepen de Plaskes opnieuw uit na een discutabele vrije schop die door Etienne werd omgezet. In de tweede speelhelft ging het trage spelverloop voornamelijk bij de SB's een beetje de hoogte in en werd het kalenderjaar voor de SB's met een overwinning afgesloten.
Feit van de dag: Vestimentair kwamen de SB's niet al te sterk voor de dag: 1. door de late aankomst van Bruno keepte Tim gedurende 10 mintuen in zijn zondagse kleren; 2. Bruno kwam aan zonder keepersbroek 3. Michael verscheen aan de aftrap met één voetbalschoen.

Nico zei

Ik kom zo ie zo. Voor mij mag het 20u zijn, dan kunnen we voor het vuurwerk eerst nog iets drinken.


Koen zei

ik zal er ook zeker zijn en in dit geval gaat mijn voorkeur ook uit naar 20u.


Michaël zei

20 uur is voor mij mogelijk met of zonder Plaskes.
Zo nodig kunnen we nog een paar Pasjotters uitnodigen.


Wannes zei

ik kom ook af


Wannes zei

mijn broer komt ook


Bruno zei

Ik kom ook :)


Tim zei

ik en tamara komen ook af. Ik ben eerste of tweede bankzitter. DUS ER IS NOG EEN PLAATS OPEN. Om 9 uur zal ik zien of ik moet spelen of niet.


Michaël zei

Tim, het is om 20 uur.
Om 21 uur kan je enkel kiezen om al dan niet te douchen...
Bovendien ben je nummer zeven, dus kan je meespelen.
We zullen reserven nodig hebben, zeker als het minivoetbal is.


Davy Develer zei

Ik kom af. Of het voor te spelen is of niet!