18 december 2011

Match vrijdag 23 december

Onderling duel

Wie komt (niet) naar het laatste onderlinge duel van dit kalenderjaar?

Door de kleine opkomst werd tegen de Pasjotters gespeeld.
---
SoccerBoys - De Pasjotters : 7 - 6

Bruno (G), Koen, Michael, Wannes, Johan, Willy
Nipte maar verdiende winst die in het laatste kwartier werd afgedwongen. De SoccerBoys kwamen op het einde van de match terug van een 1-4 achterstand naar 7-5. Bij affluiten scoorden de Pasjotters nog 1x tegen.
Feit van de dag: Nico en Tim werden verontschuldigd door een noodgeval.

Koen zei

nummer 1


Bruno zei

1,5


Davy Develer zei

Ik kom niet.


Wannes zei

jan 2,5 en wannes 3,5


Nico zei

Als er éénen voor nen halven speelt, zal ik voor anderhalven spelen dus we zijn al met 5


Erwin zei

Voor de laatste match van dit jaar moet ik nogmaals forfait geven. Familiale verplichtingen met vrouw en kids ....in Antwerpen.
Beste wensen en tot volgend jaar.


Tim zei

hey erwin,
we spelen wel nog een match op 30 december dat is pas de laatste macth van 2011. deze is het laatste onderlinge duel van 2011.
ik kom wel voor het onderlinge duel dus nummer 6


Willy zei

Nr. 7


andy zei

ik kan ook niet


Michaël zei

Normaliter ben ik op post.


Davy Develer zei

Ik kom dan toch, maar wel maar voor een halve wedstrijd. Om half tien ben ik weg. Tot straks.


johan zei

ik kom niet!