09 januari 2012

Poker vrijdag 13 januari

De ploeg van Jan komt niet, dus zijn we aan het onderhandelen met FC Dikken. Wie kan/durft vrijdag de 13e (niet) komen?
---
Update: de match wordt uiteindelijk afgelast en we spelen POKER in de kantine vanaf 21u.
Laat uw voetbalschoenen dus maar thuis. Iedereen welkom!

Nico zei

Ik durf!


Tim zei

ik kan en durf komen dus nr 2


Koen zei

depannage FC plas dus ik kom niet


Davy Develer zei

Ik kom maar speel alleen als we niet met genoeg zijn. (Teen in revalidatie ;-))


Michaël zei

Ik kom niet wegens interlandverplichtingen.


Bruno zei

Katja en ik komen pokeren :)


Jasmina zei

Ik kom ook :-)


Nico zei

Ook voor de poker durf ik komen. Moet ik een zwarte kat of ladder meebrengen?


Michaël zei

Welkom aan ons nieuw lid:-)


Davy Develer zei

Ja inderdaad welkom! Ik kom dan toch niet af. Andere verplichtingen! Groetjes