17 januari 2012

Match vrijdag 20 januari

Onderling duel

Wie komt (niet)?
Na de wedstrijd gaan we Katja uitpokeren euh uitwuiven. ;-)

- - -

Onderling duel: 9 - 4

Blauw: Tim, Michael, Stefaan1, Stefaan2
Wit: Nico, Davy, Koen

Om allerlei redenen waren we slechts met 7. Van een echte wedstrijd was er nooit sprake. Na de wedstrijd werd er gepokerd waarbij de VDL's met het geld gingen lopen en nadien werd Katja op de parking uitgezwaaid. Tot....?

Feit van de dag: Nico kwam recht van het verjaardagsfeest van Morris en het was er aan te zien, het leek wel of hij had de leeftijd van Morris.

Michaël zei

Ik zal er zijn...


Erwin zei

ik niet


Nico zei

ik wel, dus das al twee


Tim zei

ik ben nummer 3


Koen zei

nummer 4


andy zei

ik kan spijtig genoeg niet


Jasmina zei

Ik kom ook, maar niet om te voetballen :-)


Willy zei

Kom ook.


Willy zei

Sorry maar ik zal toch niet aanwezig kunnen zijn. Mijn excuses.