23 januari 2012

Match vrijdag 27 januari

Tegenstander : Leerkrachten Lennik

Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - Leerkrachten Lennik : 5-0

Tim, Johan, Erwin, Michael, Jan, Wannes, Koen, Stefaan1, Stefaan2, Ken, Pasjotter X

Was het omdat de leerkrachten in de strafstudie moesten blijven of omdat ze de examens nog altijd niet verbeterd hadden, wie zal het zeggen? In ieder geval hebben ze 5 u voor aanvang van de wedstrijd forfait gegeven en werd met hulp van enkele Pasjotters alsnog een onderling duel gespeeld.

Koen zei

normaal zou ik meegedaan hebben , maar had over het hoofd gezien dat we vrijdag een overnachting in Brugge hebben geboekt (waar alles ooit (hm hm in maart 2 jaar geleden)begon.... Ik zal er dus niet bij zijn...


Davy Develer zei

normaal zou ik ook meegedaan hebben zoals meestal maar vermits mijn teen nog steeds in zijn revalidatiefase zit (hm hm bijna aan het einde ervan maar nog niet helemaal) ben ik dus aan het twijfelen of ik al dan niet zal meedoen tegen die 'boerkes' van de plaskes. Ziet da ze op mijnen teen gaan staan! Ik zal dus nog iets laten weten in de loop van de week.


Tim zei

ah zo lange antwoorden. ik ga het kort houden. ik kom nummer 1


Michaël zei

Nummer 2


Erwin zei

Normaal gezien zou ik komen als reserve omdat ik nog lichtjes last heb van een verrekking in de kuit. Maar indien er te weinig zijn wil ik wel meespelen.


johan zei

kort gezegd: ik kom


Nico zei

Normaal gezien zou ik meegedaan hebben, maar omdat ik nog een laat ga nieuwjaren zal ik er niet geraken. Succes mannen!


Michaël zei

De leerkrachten Lennik konden jammer genoeg niet komen aangezien ze allemaal strafstudie hadden...