24 augustus 2011

Zaterdag 27 augustus : Veteranentornooi

Op vrijdag 26 augustus wordt er niet gespeeld.
We spelen zaterdag op het veteranen tornooi in Herne. Wie komt (niet)?

---

De SB's eindigen tweede op het veteranentornooi


Bruno (G), Koen, Michael, Bart, Tim, Nico, Johan, Davy, Andy, Stefaan

Soccerboys - Bumpers : 1-1
Bouwvrienden - Soccerboys : 1-1
Soccerboys - Veteranen Pamel : 3-1
Veteranen Herne - Soccerboys : 0 -3
Veteranen Dworp - Soccerboys : 0 - 7


Door hun eerste twee gelijke spelen, werden de SB's door de Bumpers naar de tweede plaats verdrongen.

Feit van de dag: De SB's hadden zowel de beste aanval (+10) als de beste verdediging (-3) op het tornooi.

Tim zei

De broers Vanderlinden zullen aanwezig zijn.


Davy Develer zei

Ik zal er juist voor de laatste match zijn. Daarvoor moet ik werken.


Bruno zei

Ik kan meedoen


Koen zei

ik kan alle matchen meedoen


Wannes zei

kzal er zijn


Wannes zei

jan komt ook af


johan zei

i'll be back! zeker met onze keeper die wat afkoeling komt zoeken in het koele België :-)


Michaël zei

Ik zal er ook zijn