15 augustus 2011

Match vrijdag 19 augustus 2011

Onderling duel

Wie komt en wie niet?

Willy zei

Sorry. Kan spijtig genoeg niet komen wegens feestje kersvers gepensioneerde.


Willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Koen zei

Bart (plaskes) komt ook


Davy Develer zei

ben er ook


Bruno zei

Ik niet maar volgende week vr of za wel :)


Erwin zei

6


Tim zei

de broers van israel zijn 7 en 8


Nico zei

Als ik goed kan tellen ben ik 9.
Ik zal wel wat met de handrem op (of doe dat misschien altijd al;-)) spelen gelet op mijn fietsavontuur van zaterdag.


Wannes zei

topspelers jan en wannes werden met SEAFRANCE van rosslare naar calais verscheept en met de limo naar herne gebracht om er met vernieuwde krachten het voetbalseizoen te beginnen.


Erwin zei

Aangezien jullie toch met genoeg zijn,sla ik over en ga ik een weekendje van de zon genieten!