27 november 2010

Match vrijdag 3 december

Tegenstander: The All Blacks

SB's Guido en Davy zakken af met hun oorspronkelijke ploeg. Wie komt (niet)? Opgelet er wordt gespeeld tot 22u15.

UPDATE: De Pasjotters geraken niet aan een volledige ploeg, dus zullen we noodgedwongen een onderling duel moeten spelen. Geraken we aan voldoende spelers? Wil iedereen reageren, zelfs indien je niet kan komen.
- - -
Soccerboys - The All Blacks : 9 - 2

Tim(G), Davy, Koen, Jan, Wannes, Nico, Jeroen

Na het afzeggen van de Pasjotters en de Plaskes kon Davy, onderhandelaar van dienst, alsnog The All Blacks overhalen om aansluitend op hun eerste wedstrijd nogmaals de zaal in te draven voor een wedstrijd tegen de SB's. Aanvankelijk was het een evenwichtige wedstrijd, na een prachtige krulbal van Koen in de winkelhaak en een owngoal van de SB's stond het 2-2. Naarmate de wedstrijd vorderde, sloeg de 'logische' vermoeidheid bij de tegenstander toe en liepen de SB's vlot uit.

Nico zei

Ik zal er zijn. In welke hoedanigheid is nog een grote vraag.


Guido zei

1 klein probleempje; ik ga er wegens knieblessure zelf niet bij kunnen zijn, mijn ploeg mss wel maar dat laat ik dan nog weten.


Bruno zei

Ik zal er ook zijn. Al is het maar om te zien in welke hoedanigheid Nico zal aanwezig zijn. Misschien als dragqueen?


Tim zei

ik zal er ook zijn nr 4


Davy Develer zei

Als het mogelijk is om met de auto te komen, kom ik. Anders moet ik passen. Ik zou na de voetbal nog in Halle moeten geraken en er rijden geen treinen meer. Vandaar!


Michaël zei

Ik kom als er minder dan een meter sneeuw bijvalt.


Anoniem zei

ik (jan) en wannes komen.


Bruno zei

De kans dat ik vanavond kom is dan toch bijzonder klein... combinatie van overwerken en verkeersproblematiek zal ervoor zorgen dat ik minstens een half uur te laat zou zijn. Volgende keer beter!


johan zei

wegens ziekte geef ik forfait!


Davy Develer zei

Ik kom. Tis zeker