23 november 2010

Match vrijdag 26 november

Onderling duel

Na het succes van vorige week wordt nogmaals een onderling duel gespeeld.

Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 5 - 4

Wit: Guido(G), Tim, Johan, Willy, Jan
Blauw: Erwin (1/G), Nico (1/2G), Davy, Michael, Stefaan P

Er werd unamiem beslist minivoetbal te spelen. Onderschatting van de tegenstander is nooit goed en dat zal blauw, met z'n twee serreplantjes, geweten hebben. Tim speelde vijf minuten voor affluiten de bal onder een opspringende doelman Nico waardoor wit 5-4 voorkwam. De eindrush van blauw werd net voor de baklijn afgestopt door een professionele fout van lepe Johan. Aansluitend floot de toezichter de wedstrijd af waardoor blauw de kans niet meer kreeg de vrije trap in een doelpunt om te zetten;-)

Nico zei

Ik ben één en ik weet dat de afwezigen (vooral na de wedstrijd)ongelijk zullen hebben;-)


Tim zei

ik ben nummer 2


Bruno zei

Ik vrees dat ik deze week ongelijk zal hebben :)

3 dus


Koen zei

heb ook ongelijk. Laatste keer plaskes depanneren


Koen zei

heb ook ongelijk. Laatste keer plaskes depanneren


Erwin zei

4


johan zei

we zijn dus maar met 5!


willy zei

Hier is nummer 6.


Michaël zei

wegens nog fragiele gezondheid, zal ik zoals alle serreplantjes binnen spelen = 7