11 november 2010

Match vrijdag 19 november

Onderling duel

Wie komt (niet)?

- --
Onderling duel : 3-9

Blauw: Bruno(G), Johan, Steven, Erwin, Koen, Guido, Wannes
Wit: Tim (G), Nico, Davy, Willy, Jan, Jeroen

Wit domineerde gedurende de ganse wedstrijd en kwam nooit echt in de problemen.
Feit van de dag: Manager Julien zit steeds krapper en krapper op de bank, nu had hij zelfs al een voltallige SB-vrouwenploeg naast hem zitten.
Doelpunt van de dag: Jeroen met een goal achter zijn steunbeen

Bruno zei

bibib 1


Koen zei

bibibib 2


Guido zei

biiiiiiiiiiiiiiip (patient overlijdt)

nr 3


Tim zei

de wittekes (nr 4 en 5)


johan zei

6 en misschien steven 7?


Wannes zei

fwoosh (reanimatie) nr 8


willy zei

nr. 9 is hier.


willy zei

nr. 9 is hier.


Nico zei

Weetje: Mieke, zus van Johan komt vrijdag veldvoetbal tegen Herne spelen. Aftrap om 20u00!


Davy Develer zei

Ik ook. Ben nr. 9 of 10.


Stevinho zei

Ik kom zeker en breng nog es mijn broer mee (dus 10 & 11)


Erwin zei

Als ik tijdig gedaan heb met werken ben ik 10 of 11, anders kom ik supporteren voor de goei.


Stevinho zei

ik kom af en breng mijn broer mee (nr. 12)