07 november 2010

Match vrijdag 12 november

Tegenstander : Ter Heyde Cycling Team

De tegenstander is een koersploeg (http://www.terheydecyclingteam.be/) van en met ex-soccerboy Wim. Gelet het wielerseizoen achter de rug is, wensen ze hun conditie te onderhouden door oa. een wedstrijdje zaalvoetbal. Wie komt (niet) de gaten bij de SB's dichtrijden?
- - -
Soccerboys - Ter Heyde Cycling Team: 15 - 1

Bruno (G), Guido, Tim, Nico, Davy, Koen, Erwin

De tegenstander verscheen met zichtbaar enthousiasme aan de aftrap maar kon natuurlijk niet verbergen dat dit niet hun hoofdding is. De SB's bouwden gestaag hun voorsprong op en op een tiental minuten voor affluiten scoorde ex SB Wim alnsog de verdiende eerredder. Mochten de SB's een gelijkaardige uitdaging aangaan en dus op de fiets een wedstrijd fietsen tegen het Ter Heyde Cycling Team zou het verschil wel nog eens groter kunnen zijn in het nadeel van de SB. Het was een blij weerzien met ex SB Wim en we wensen hem en zijn ganse ploeg succes voor het komende seizoen.

Koen zei

ik kom zeker af, eindelijk kan mijn seizoen beginnen :-) (zal wel mijne gps moeten instellen om de weg nog te vinden)


Guido zei

Ik zal sportievelijk niet "de deur dicht doen" voor de streep en ook van de partij zijn


Tim zei

de wittekes zullen met 2 van de partij zijn


Koen zei

Davy komt mee sjotten


Bruno zei

dendezen komt ook :)


Erwin zei

Als ik nog goe kan tellen ben ik dan 7. Ik kom ook nog eens af.


johan zei

ik kom enkel voor de comeback van de 40 jarige supporteren.