27 november 2010

Match vrijdag 10 december

Tegenstander : De Plaskes

Normaal wordt in de zaal gespeeld. Indien we alsnog aan een efltal geraken, mogen we ons naar Zottegem begeven voor een wedstrijd veldvoetbal. Wil iedereen (komen of niet) snel reageren zodat we evensnel de knoop kunnen doorhakken. Geef eveneens uw voorkeur voor zaalvoetbal of veldvoetbal.
Update: Gelet de weersomstandigheden zal er in de zaal gespeeld worden en zal de keuze van de thuisploeg gevolgd worden, zijnde zaalvoetbal en geen minivoetbal.
Update: De Plaskes geraken niet aan voldoende spelers waardoor wij een paar maan aan hen moeten geven. De regel 'de eerste 7 spelen' is dus niet van toepassing. Iedereen welkom.
- - -
De Soccerboys - De Plaskes : 7 -1

Johan (1/4G), Tim (3/4G), Erwin, Jan, Nico, Koen, Davy - Bruno, Michael, Wannes

Net als vorige keer (zaalvoetbaldoelen vervangen door minivoetbaldoelen) probeerden de Plaskes de SB's al vóór de westrijd te destabiliseren door maar liefst drie SB's (Bruno, Michael en Wannes) in te lijven. Zonder resultaat echter. De SB liepen snel 2-0 uit. Na een kwartier werd de druk niet alleen verder opgevoerd op de Plaskes maar ook op het darmstelsel van Johan die noodgedwongen voor een noodstop vervangen diende te worden door Tim. In tegenstelling tot vorige keer liep het bij de Plaskes voor geen meter en moesten de SB's zelf geen versnelling hoger te schakelen om 7-0 uit te lopen. Op het einde van de wedstrijd doorzag Michael een getelefoneerde actie tussen Nico en Tim en zo kon hij op de counter de eerredder voor de Plaseks binnenlopen.
Feit van de dag: Na de wedstrijd was Johan blijkbaar letterlijk leeg, het bleef erg stil in de kleedkamer;-)

Nico zei

Ik ben één. Mij schikken zowel zaal- als veldvoetbal.


Guido zei

Ik kan er niet bij zijn.


Koen zei

ik doe mee (met de soccerboys)


Bruno zei

Ik kan me vrijmaken. Voor misschien de laatste of voorlaatste keer dit jaar...


Tim zei

ik zal er ook zijn. Voor mij is het om het even wat we spelen. Als het in de zaal is wel zaalvoetbal en geen minivoetbal


Michaël zei

ik zal er zijn (5)


johan zei

nr6 maar in de zaal en zaalvoetbal.

ik heb verleden goed op mijn botten gehad van die man en sta open voor een sportieve revanche.


Nico zei

Davy is nr.7 Zelden een wedstrijd zo snel uitverkocht gezien


Erwin zei

als de regel van 7 niet telt, komt ik ook af (of als supporter)