12 augustus 2010

Match vrijdag 1 oktober

Tegenstander: De Pasjotters

Wie komt en wie niet?

- - -
Soccerboys - De Pasjotters : 7 - 0

Dieter (G), Erwin, Steven H, Tim, Nico

SB’s Davy en Guido vervoegden de Pasjotters, de ploeg via dewelke ze bij de SB’s geraakt zijn. De SB’s daarentegen kwamen met een onuitgegeven ploeg aan de aftrap. Nieuwe aanwinst Steven H werd als spits opgevoerd en net voor de aanvang van de wedstrijd werd de doelman van FC Dikken, na goedkeuring van zijn vriendin, alsnog ingelijfd. Over de wedstrijd kunnen we kort zijn, de Pasjotters hadden een slechte dag waardoor de SB’s nooit echt in de problemen kwamen.

Feit van de dag: Of het de eerste keer in het 16jarig bestaan van de SB’s is, wist niemand met zekerheid, maar het is zonder twijfel al lang geleden dat de nul gehouden werd. Met dank aan gelegenheidsdoelman Dieter.

Davy Develer zei

Ikke 1


johan zei

ik kom niet


Bruno zei

Ik kom niet want zit in... Hong Kong :)


Koen zei

ik kom ook niet want zit in.... de prenatale les (nog 5 keer trouwens)


Nico zei

De wittekes zijn 2 en 3. Waar blijft de rest?!?!?


Erwin zei

ik (probeer) ook te komen. Als het me niet lukt laat ik het wel weten.


Nico zei

Omdat Erwin onder voorbehoud pas nummer vier is, breng ik vanavond onze nieuwste aanwinst Steven mee.