12 augustus 2010

Match vrijdag 8 oktober

Tegenstander : FC Dikken

Afgelopen vrijdag depanneerde Dieter, doelman van FC Dikken, de SB's en kon hij de nul houden. De SB's zijn gewaarschuwd voor de komende wedstrijd! Hopelijk slaagt hij geen twee keer na mekaar in dergelijke stunt.
Wie komt (niet)?
- - -
Soccerboys - FC Dikken : 6-4

Bruno (G), Johan, Davy, Tim, Nico, Wannes, Guido

Het eerste kwartier hielden de Soccerboys achteraan opendeurdagen waardoor Dikken tot drie maal toe makkelijk kon scoren. Gelukkig liet Dikken ook enkele steken vallen waardoor Nico door de benen van hun keeper en Johan vanuit een ongelofelijke scherpe hoek de achterstand konden milderen. Na 40 mintuen was het 4-4 en werd de wedstrijd bitsiger. Zoals zo vaak konden de SB's alweer de wedstrijd in het laaste kwartier naar hun hand zetten.
Feit van de dag: WOAHHHH!!! (voor de insiders)

Koen zei

ik moet helaas opnieuw passen. (zou veel liever passen op het veld, maar dat komt nog wel)


johan zei

dat ben ik eens de eerste sinds lang


Nico zei

de wittekes zijn twee en drie


Guido zei

Ik ben 4 , wellicht wel maar aan 50 % -> 2 matchen...


Wannes zei

nummer 5 aan 100 % jan kan nie kome


Michaël zei

Nummer 6 aan 100 %!


Davy Develer zei

Ik ben nummer 7, wellicht maar aan 100% --> 2 matchen ;-)


Michaël zei

Ik zal er toch niet geraken vanavond, wegens te laat thuis = terug op 6


Bruno zei

Allé dan ben ik nummer 7, op de valreep :)