05 augustus 2010

Match vrijdag 3 september

Tegenstander: ZVC De Wittekes
Deze ploeg speelt competitie in 2de provenciale Vlaams-Brabant. Wie komt (niet)?
- - -
SoccerBoys – ZVC De Wittekes : 3 - 4

Bruno (G), Davy, Nico, Guido, Jan, Wannes

Net voor de wedstrijd op gang gefloten werd, riep Wannes een hulplijn in. Jan werd alsnog verzocht om de vijf Soccerboys te komen versterken tegen de Wittekes, een competitieploeg uit Sint-Genesius-Rode. Wat een geluk!!! Vanbij de start combineerden en beweegden de Wittekes dat het een lieve lust was, maar het duurde meer dan een kwartier alvorens ze een eerste maal konden scoren. Met nog enkele countergoalen diepten de Wittekes hun voorsprong uit tot 0-4. De Soccerboys putten moed tijdens de rust en begonnen met opgegeven hoofd aan de tweede helft. Het spelverloop was quasi analoog maar in de tweede helft ontpopte Bruno zich tot man van de match. Iedere bal die maar in de omgeving van zijn doel kwam, was de zijne. Mede dankzij enkele tegencounters milderden de Soccerboys tot 3-4. In de slotseconde had Davy de gelijkmaker aan de voet maar de bal ging voorlangs. Al bij al een meer dan verdienstelijke uitslag voor deze jonge Soccerboys-ploeg.

Feit van de dag: De gemiddelde leeftijd bij de Soccerboys was slechts 24,5 jaar, het vorige jongterecord dateert van enkele jaren terug.

Davy Develer zei

Ik kom meespelen tegen mijn broertje.


Bruno zei

ik doe mee


johan zei

jammer maar ik kan niet zit in limburg volgende keer wil wel aanwezig zijn :-)


Wannes zei

kwil da wel ne keer probere, ik kom ook af


Michaël zei

ik zal er zijn (4)


Tim zei

zal er ook zijn (5)


Koen zei

ik zal er ook zijn. zonnige groetjes uit san francisco trouwens


Koen zei

ik zal dan toch niet komen wegens plaskesverplichtingen.


Nico zei

Deze witten komt in de plaats van den anderen witten


Nico zei

Deze witten komt in de plaats van den anderen witten


Guido zei

lucky number 7 dan