12 augustus 2010

Match vrijdag 10 september

Tegenstander: Los Toros Locos

Wie komt (niet)?

- - -
SoccerBoys - Los Toros Locos : 9 - 2

Bruno (G), Johan, Davy, Koen, Nico, Jan, Wannes

Vrij snel in de westrijd rolde Jan de volledige linkerzijde van de tegenstander op en trapte de 1-0 tegen de netten. De SB's bouwden hun voorsprong, mede dankzij enkele mooie doorsteekballen, verder uit tot 6-0. Pas na veertig minuten kon Los Toros Locos, via een owngoal, een eerste maal scoren. Met een scheidsrechter had de wedstrijd vaak stilgelegen want beide ploegen speelden vrij scherp en kregen allebei één penalty die telkens werd gemist. Naar het einde van de wedstrijd toe moest Bruno nog enkele noodzakelijk reddingen uit de handschoenen toveren.

Davy Develer zei

Ik kom!


johan zei

normaal nr 2 misschien Steven ook


Michaël zei

ik zal er meer dan waarschijnlijk niet bij zijn.


Tim zei

ben dus nummer 3 of 4


Wannes zei

ik ben dan 4of 5


Koen zei

ook hiervoor teken ik present


Wannes zei

yes juist op tijd nr 6


Wannes zei

oeps khad mn eige poost nie gezien


Tim zei

ik ga ook voor deze match toeschouwer zijn. Nico zal mijn plaats wel innemen.


Wannes zei

jean doe mee 7