12 augustus 2010

Match vrijdag 17 september

Tegenstander : Locomotif

Het onderlinge duel is één week opgeschoven. Aanstaande vrijdag spelen we tegen Locomotif een zaalvoetbalploeg die we leerden kennen tijdens het jongste veteranentornooi. Een spannende wedstrijd dient zich aan want Locomotif bleek de best voetballende ploeg van het tornooi te zijn. Wie komt (niet)?

- - -
Onderling duel : 9 - 2

Wit: Bruno, Tim, Davy, Jan
Blauw: Guido, Nico, Wannes, Johan

Omdat de tegenstander niet kwam opdagen, werd een onderling duel gespeeld. Het leek wel 'chance' tegen 'geen chance'. Blauw trof het doelhout dat het een lieve lust was maar wit won oververdiend.

Davy Develer zei

Ik ben er normaal gezien.


Wannes zei

ik kom af


Anoniem zei

topspeler van de vorige match, aka IKKE, zal aanwezig zijn :p

>>JAN<<


Bruno zei

3


Nico zei

de wittekes zijn 4 en 5


Wannes zei

ik kom toch nie af ma de jean wel


Koen zei

ik zal er niet zijn (plaskesverplichtingen)


johan zei

ik ben eerste reserve, ik hou het in het oog moest er iemand afvallen!


Davy Develer zei

Ik kom nog altijd.


Davy Develer zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Davy Develer zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Davy Develer zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.