12 augustus 2010

Match vrijdag 24 september

Onderling duel.

Allen op post. Wie komt (niet)?
- - -
Onderling duel : 5 - 9

Blauw: X(G), Tim, Davy, Steven, Erwin
Wit: Guido (G), Johan, Jan, Willy, Nico

Wat een verrijzenis: Steven, Erwin en Willy stonden nog eens aan de aftrap. In de aanvangsfase nam blauw een lichte voorsprong o.a. door een raketschot van Tim. De toezichter van dienst vreesde voor zijn infrastructuur. Na veertig mintuen was wit bijgekrappeld en stond het 5-5. Niettegenstaande er al op een hoog niveau werd gespeeld, stak blauw nog een tandje bij. Wit plooide maar brak niet mede dankzij het doelhout en een uitmuntend keepende Guido. Integendeel het was wit die op het einde de fysieke slag alsnog won en nog vlot vier keer kon scoren. De eerste minuten in de kleedkamer was het opvallend stil, een indicatie hoe diep iedereen wel geweest was.

Davy Develer zei

Ik kom.


Michaël zei

ik zal er niet zijn wegens wedstrijd met de Plaskes (idem voor Koen als ik het goed voorheb)


Koen zei

Ik kom naar Herne sjotten maar zal waarschijnlijk 10 min te laat zijn. Aanvankelijk zou ik de plaskes depanneren wegens te weinig spelers, maar vandaag viel mijn € dat ik vrijdag naar de 1e prenatale les moet (van 19 - 20.30u)zodat ik nooit om 20u in Sint Maria Oudenhove geraak....


Koen zei

Ik kom naar Herne sjotten maar zal waarschijnlijk 10 min te laat zijn. Aanvankelijk zou ik de plaskes depanneren wegens te weinig spelers, maar vandaag viel mijn € dat ik vrijdag naar de 1e prenatale les moet (van 19 - 20.30u)zodat ik nooit om 20u in Sint Maria Oudenhove geraak....


Guido zei

Ik ben er bij


Nico zei

De VDL'ers komen ook, dus das een eerste ploeg. Nu nog een tweede ploeg


johan zei

ik kom ook zonder blessure


Anoniem zei

nu zal onze Koen eindelijk leren puffen...


johan zei

steven en erwin komen ook


Erwin zei

Idd ik kom af


Koen zei

mijn excuses voor de afwezigheid. De prenatale les was pas iets na 21u gedaan (terwijl ze eigenlijk maar tot 20.30u zou duren)


Koen zei

mijn excuses voor de afwezigheid. De prenatale les was pas iets na 21u gedaan (terwijl ze eigenlijk maar tot 20.30u zou duren)