05 augustus 2010

Zaterdag 28 augustus


Veteranentornooi Herne

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren de veteranen van Herne de laatste zaterdag van augustus hun tornooi. Er wordt buiten op een half veld met zeven tegen zeven gespeeld. De wedstrijden zullen, naargelang het aantal deelnemende ploegen, gespeeld worden tussen 9u30 en 16u00. Van de drie laatste edities gingen de SB's twee keer met de trofee lopen. Om een degelijk resultaat te kunnen halen, dienen we de ganse dag door met minstens 9 spelers te zijn. Gelieve snel te laten weten wie wel of niet kan meespelen zodat we kunnen beslissen of we ons inschrijven.
- - -
Update: De Soccerboys zijn ingeschreven!!! Allen present aanstaande zaterdag. Opgelet: vrijdag 27 augustus wordt er NIET gespeeld. Dinsdag 24 augustus worden de wedstrijduren vrijgegeven.
- - -
Update: Slechts zes ploegen zijn ingeschreven voor het tornooi. Iedere ploeg moet tegen iedere ploeg spelen en wie dan de meeste punten heeft wint. Hierbij onze speeluren: 10u: Reinaertvrienden, 10u30 Bouwvrienden, 11u30 Veteranen Herne, 13u00 Locomotif, 14u30 de Twijfelaars. Gelet we met een vrij groot aantal spelers zijn: kan iedereen eens doorgeven wie welke blauwe truitjes en broeken heeft?
- - -
SoccerBoys behalen tweede plaats
Bruno(G), Koen, Johan, Davy, Vincent, Dennis, Nico, Stefaan, Michael Tim, Cédric, Jan, Wannes
SB - Reinaertvrienden: 3 - 0. Nooit echt in de problemen geweest, Wannes scoorde een mooi doelpunt.
SB - Bouwvrienden: 0 - 0. Van op voorhand was duidelijk dat dit wel eens een beslissend duel zou kunnen worden voor de eindzege. Zeer gesloten wedstrijd met weinig doelkansen langs beide zijden. Naarmate het einde van de wedstrijd naderde, stegen de frustraties langs beide zijden.
SB - Veteranen Herne: 4 - 0. Makkelijke overwinning, zonder meer.
SB - Locomotif: 1 - 0. Locomotif bleek de best voetballende ploeg van het tornooi. Nipte zege.
SB - De Twijfelaars: 4 – 1. Er restte de SB's nog één taak: winnen met zoveel mogelijk doelpunten. Net daarom was er plots wat nochalence en viel het enige tegendoelpunt.
Na alle wedstrijden hadden de SoccerBoys en de Bouwvrienden beide 13 punten, maar omdat de Bouwvrienden meer doelpunten gescoord hadden, werden zij uitgeroepen tot winnaar van het tornooi.

Michaël zei

Ik kan komen (1).


Koen zei

Aangezien ik dan al 1 dag thuis ben kom ik ook af. (weet wel niet in welke toestand... jetlag..., maar zal waarschijnlijk toch niet veel verschil maken met anders...)


Anoniem zei

ik( jan) kan komen maar misschien niet tot 16u omdat ik mijn verjaardag dan vier ^^, zal nog zeker iets laten weten. wannes zal zelf iets laten weten.


Bruno zei

Ik zal er ook zijn


Wannes zei

ik doe mee


Davy Develer zei

Ik doe ook mee


Tim zei

ik kan ook komen


Nico zei

Pascal en pasjotter Stefaan komen ook. Ik zal tegen zondag weten of ik er al dan niet geraak.


Nico zei

Cédric en ikzelf zullen eveneens de ploeg vervoegen.


Guido zei

Ik kom mogelijk wel kijken, spelen denk ik niet.


Nico zei

Johan zal er ook zijn


Nico zei

Cédric komt ook en vermoedelijk brengt hij Dennis en Vincent (remember twee jaar geleden) nog mee


Michaël zei

Nummers 9 en 14 blauw
Nummer 14 wit


Davy Develer zei

Zoals gezegd kom ik en heb nr. 7 in blauw en 5 in het wit. Telkens shirt, short en kousen. Tot dan.


johan zei

ik heb enkel mijn blauwe trui en broek. de witte tenue enkel de broek het truitje met nr 4 (wit) heb ik niet meer.


Nico zei

Pascal moet om familale reden jammer genoeg forfait geven. Stefan kom maar af want Dennis en Vincent zijn niet zeker. De wedstrijden tegen de Bouwvrienden en de Veteranen vallen zeker niet te onderschatten!!!


Wannes zei

ik eb gn truike


Koen zei

ik heb zowel een blauw (eigen = nummer 23) en een wit truitje en teken om 10 u present


Koen zei

ik heb zowel een blauw (eigen = nummer 23) en een wit truitje en teken om 10 u present


Tim zei

wit en blauw tenu 99 volledig
blauw broekje nr 9
blauw truitje nr 11