05 augustus 2010

Match vrijdag 13 augustus

Onderling duel

Wie komt (niet).
- - -
Onderling duel : 9 - 6

Wit: Wannes, Erwin, Nico (SB), Nico (PS), Tim, Willy
Blauw: Jan, Johan, Michael, Guido, Stefaan (PS), Davy

Bij gebrek aan doelmannen werd minivoetbal gespeeld. Pasjotter Nico schreef geschiedenis door al na 30 seconden de 1-0 te scoren, het zou blijkbaar de snelste goal ooit bij de SoccerBoys zijn. Wit gaf deze voorsprong niet meer uit handen waardoor blauw de ganse match op achtervolgen was aangewezen. Opmerkelijk was dat over de volledige match slechts één strafcorner (door blauw) kon worden versierd.

Guido zei

Ik ben der bij


Wannes zei

ik ook


Michaël zei

ik zal er zijn


Michaël zei

ik zal er zijn


johan zei

ik ook en steven waarschijnlijk ook


Nico zei

Ik zal er zijn, en met wat geluk nonkel ook.


Tim zei

ik ben er ook


Bruno zei

Zoals eerder aangekondigd kan ik er deze week niet zijn


willy zei

Ik kom waarschijnlijk ook.


willy zei

Ik kom waarschijnlijk ook.


Davy Develer zei

Ik ook.


johan zei

steven kan onverwachts niet komen


Stefan Vranckx zei

Hey soccerboys, ik zou idd ook komen maar lees dat jullie blijkbaar al met 10 zijn. Misschien doe ik beter ander keertje mee? Laat maar iets weten. Grtn, Stefan Vranckx van de Pasjotters


Stefan Vranckx zei

ok mannen, 'k zal zien dat ik om 9u45 aanwezig ben. De verplaatsing valt nogal mee qua afstand ;-)Stefan