05 augustus 2010

Match vrijdag 20 augustus

Tegenstander: ZVC Catenaccio

Wie komt (niet)?

- - -
Soccerboys - ZVC Catenaccio : 8 - 6

Bruno (G), Davy, Steven, Johan, Wannes, Guido, Nico

De SB’s startten fel en mede dankzij een vlot scorende Steven werd het 5-1 waarna onder leiding van Nico -verdedigen in de rug van de speler- de SB’s in een dipje terechtkwamen waardoor na 45 minuten het scorebord opnieuw in evenwicht stond. Meteen het sein bij de SB’s om een versnelling hoger te schakelen. Met succes! Toen de doelman van Catenaccio voor de derde maal op evenveel seconden onder charge werd genomen, moest een veldspeler van Catenaccio met de handen de bal uit het doel halen. De logische penalty werd vakkundig door Davy tegen de netten getrapt. De SB’s hielden het gaspedaal in en konden opnieuw uitlopen tot 8-5. In de allerlaatste seconden milderde Catenaccio tot 8-6.


Feit van de dag: Bruno keepte voor de eerste maal dit seizoen mét handschoenen

Guido zei

1


Davy Develer zei

2


Nico zei

Gelet ik zaterdag een Gilbert'ken (nee geen huwelijk)ga doen, ga ik me beperken tot de bank.


Michaël zei

Zolang het maar in Harzé is ;)
Ik ga ook passen (2)


Tim zei

ik ga ook passen voor op het plein te komen, ga wel komen kijken.


Bruno zei

3


Wannes zei

4


johan zei

ik kom ook samen met Steven dus 5 en 6. Misschien kan 1 van de broers nog inspringen voor 7 want is toch makkelijker spelen zo. al is het maar voor een 1/2u


Erwin zei

ik pas deze week


Nico zei

Ok ik zal mijn zak veiligheidshalve in de koffer steken.


Wannes zei

ik zal zien of men broer meekomt ma kdenk van wel