05 augustus 2010

Match vrijdag 6 augustus

Tegenstander: De Plaskes

Wie komt (niet)?

- - -

Soccerboys - De Plaskes : 3 -9

Bruno (G), Johan, Michael, Guido, Davy, Tim, Nico, Erwin

De Plaskes hadden al een invasie uitgevoerd alvorens de SB zich in de Hernekouter kwamen aanmelden. De zaalvoetbaldoelen hadden ze zorgvuldig aan de kant geschoven en de minidoelen tevoorschijn getoverd. Maar de Plaskes toverden niet alleen vóór de wedstrijd maar ook tijdens de wedstrijd. De inspiratie- en transpiratieloze SB’s werden bij momenten van het kastje naar de muur gespeeld en in tegenstelling tot vorige week, toen een 0-2 achterstand nog opgehaald kon worden, werd de achterstand nog groter. Een terechte overwinning voor de Plaskes.
Feit van de dag: De Plaskes vierden hun overwinning tot 4u00 in de morgen!

Tim zei

ben nummer 1


Michaël zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Michaël zei

(overwinning) nummer 2


Davy Develer zei

(weer een topmatch) nummer 3


Davy Develer zei

(weer een topmatch) nummer 3


Nico zei

De tegenstander heeft bevestigd en bij deze doe ik dat ook. VIER


Erwin zei

dan ben ik 5


Koen zei

ik zal niet meedoen, misschien wel eens komen kijken. Wil geen risico lopen met oog op de reis.


Guido zei

En nummer 6 is ook van de partij


johan zei

ik ben nummer 7


Bruno zei

Ik kom misschien supporteren, is ne keer iets anders :-)


Nico zei

ela ela we hadden vorige week gezegd dat we zaalvoetbal gingen spelen, dus hebben we een goalkeeper (met of zonder handschoenen)nodig. We zullen wel extra veel wisselen.


Koen zei

ik ga er waarschijnlijk niet geraken. zaterdag zeer vroeg uit de veren en zware trip voor de boeg.
Ga op tijd in mijn bedje kruipen. Zie da jullie winnen he. Tot zaterdag 28/08 op 't tornooi he !!!