05 mei 2010

Match vrijdag 30 april

Tegenstander : De Pasjotters
Wie komt ?
- --
De Soccerboys - De Pasjotters : 7 - 9

Bruno(G), Koen, Michael, Wannes, Johan, Erwin

Koen zei

numero uno


Guido zei

Mogelijke Tegenstander: de Pasjotters

Voorlopig heb ik 4 mensen (mezelf erbij gerekend & Davy) kunnen strikken, ik wacht nog op confirmatie van de rest.

Als ik aan 5 geraak zijn wij jullie tegenstander de 30ste, anders kom ik gewoon onderling spelen.


Guido zei

En ik heb net confirmatie van nog een speler. We spelen dus tegen elkaar! Tot vrijdag!


Wannes zei

ik doe ook mee


Bruno zei

ik ook...


Erwin zei

en ik ook


Nico zei

de ouwen wel, de kleinen niet


Davy Develer zei

Ik kom maar speel met de Pasjotters mee. Tot morgen.


johan zei

als ik goed kan tellen ben ik SB nr 5


Michaël zei

6 dan...