06 mei 2010

Veldvoetbal zondag 9 mei 10u00

De match gaat NIET door
Vrijdag 7 mei hebben de Pasjotters ons uur overgenomen. Ze zijn nog maar met acht, dus de SB zijn ook welkom.



Tegenstander : De Plaskesvrienden
Aftrap 10 u in Zottegem

Wie komt ?

Bruno zei

Lap, tis al zover. Ze willen revanche zeker? :D
Ik zal er zijn.


Tim zei

hopelijk geraken we aan 12 man. Ben nummer 3


Michaël zei

Ik ben nummer 4.
Bijna zoveel als vorige keer...


Erwin zei

Lap, ik moet juist die zondag weer werken. NIET voor mij dus.


Davy Develer zei

Ik kom misschien. Weet het nog niet. Ik laat nog iets weten.


Guido zei

Ik kom niet.


Davy Develer zei

Ik kom alst doorgaat. 5 dus he. We zitten bijna in den helft.


Koen zei

slecht nieuws : 1) Kim doet NIET mee 2) 't is die dag namis voor An haar grootvader die onlangs is overleden, dus ik ga ook niet kunnen meedoen... Wat doen we ermee ?


Nico zei

De VDL'es raken er vrijdag niet.


johan zei

ik sla een weekje over, ga werken vrijdagavond