12 april 2010

Match vrijdag 23 april

Tegenstander : De Jupkes
Wie komt ?
- - -
Soccerboys - De Jupkes : 5 - 4

Bruno(G), Michael, Guido, Davy, Koen, Tim, Nico
De Jupkes stonden de eerste 40 minuten steeds voor. Het kantelmoment van de wedstrijd lag een kwartier voor het einde, de SB drukten het gaspedaal in en bogen een 2-3 achterstand in één ruk om tot een 5-3 voorsprong. Zoals steeds was er een vriendschappelijk spelverloop.

Koen zei

1


Koen zei

Nico is 2


Tim zei

3


johan zei

ik ga morgenavond ne keer letten indien met genoeg sta ik mijn plaats af dus reeds 7


Bruno zei

allé, 4 dan


Erwin zei

ik zal er NIET bij zijn.


Erwin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Erwin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Davy Develer zei

Johan tis tussen u en mij he. ;-)
Ik kom ma of ik speel zullen we dan wel zien he.


johan zei

DAvy, speel maar ik kom volgende week, moet nog werken dus geen enkel probleem.
ciao