27 februari 2010

Match vrijdag 5 maart

Tegenstander : Los Toros Locos

De vorige partij tegen deze tegenstander dateert van 20 november vorig jaar. Wie komt?
- - -
SoccerBoys - Los Toros Locos : 6-4

Bruno (G), Erwin, Koen, Guido, Wannes, Davy, Nico

Voor aanvang van de wedstrijd werd Tim als doelman getransferreerd naar Los Toros Locos. Over de wedstrijd kunnen we kort zijn: inspiratie- én transpiratieloos. Pas na 55 minuten en bij 2-4 sloeg de motor bij de Soccerboys aan, waardoor alsnog gewonnen werd. Met het schaamrood op de wangen verlieten de SB's het veld.

Bruno zei

Olé!


Koen zei

ik zou voorzichtig mijne rentree willen maken, dus ik kom ook.


Tim zei

na vorige week goed te hebben verteerd in de goal. Wil ik het nu ook terug opnieuw proberen op het terrein. dus ik kom


Nico zei

hier is vier


Koen zei

mochten er meer dan 7 inschrijvingen zijn wil ik mijn plaats nog wel een weekje afstaan aan een 100 % fitte speler (in dat geval kom ik wel supporteren)


Erwin zei

ik ben vijf


Wannes zei

ik doe ook mee


Nico zei

Guido is nummer zeven. We zijn compleet