26 februari 2010

Quiz zaterdag 27 februari

Dorpsquiz Katherne

"Katherne organiseert op zaterdag 27 februari 2010 zijn achttiende jaarlijkse dorpsquiz voor de plaatselijke ploegen. De organisatoren zijn al volop hun hoofd aan het pijnigen over vragen betreffende allerlei onderwerpen, doorlopers en praktische proeven en, niet te vergeten, over de fusiegemeente Herne (Herfelingen, Herne en Sint-Pieters-Kapelle). Een ploeg bestaat uit vier personen."

In het verleden deden de Soccerboys al meermaals mee. Is er interesse voor een nieuwe deelname?

- - -

Gelet een overvolle zaal konden de Soccerboys slechts deelnemen met 1 ploeg. Koen, Michael, Tim en Tamara werden afgevaardigd en werden eervol zevende.

Anoniem zei

Sorry vrienden,

maar wij kunnen er niet bij zijn, wij hebben een trouwfeest die dag,

alvast veel quizplezier, en hopelijk een goed resultaat,

Beste groeten, Pascal


Koen zei

ik stel mijn 2 hersencellen ter beschikking dus ik wil wel meedoen.


Bruno zei

@koen: gezond eten zodat ze tegen dan niet afgestorven zijn :-D
Bij deze... wil ik er ook wel opnieuw bijzijn. Inschrijven met 1 of 2 groepen?


johan zei

ik ben ook wel geinteresseerd.

Koen verzorg ze goed die hersencellen zet als het moet op sterk water dan zijn we zeker dat ze nog werken tegen dan...


Nico zei

Ik mag mijn hersencelletje niet overbelasten en zal bijgevolg passen.


Tim zei

wij kunnen voor een halve ploeg zorgen.


Michaël zei

ik ben ook geïnteresseerd, twee ploegen lijkt haalbaar
reeds 6 personen en Mauritz wil misschien ook meedoen?