25 februari 2010

Match vrijdag 26 februari

Tegenstander : ZVC De Jupkes

Op de valreep toch nog een tegenstander gevonden. Wie speelt bij de SB's?
- - -
Soccerboys - ZVC De Jupkes : 5 – 5

Tim (G), Johan, Nico, Michael, Steven, Davy en Wannes

In een wedstrijd waarbij beide ploegen elkaar goed in bedwang hielden waren het toch de Jupkes die , over gans de match beschouwd, lichtjes de bovenhand hadden. De bal ging goed heen en weer en beide ploegen knutselden heel wat kansen bij elkaar. Toch was het wachten tot de 35e minuut vooraleer het eerste doelpunt werd gescoord. De Jupkes speelden het na een foutje in onze verdediging goed uit en scoorden zo de 0-1.
De ban was gebroken en al vlug stond het 1-4. Toch slaagden de SoccerBoys erin om op karakter en via een paar mooie combinaties terug te komen tot 4-5. Twee minuten voor tijd ging Nico op verkenning en maakte hij na een solo-aktie de verdiende gelijkmaker : 5-5. In de allerlaatste seconden scoorde Steven zowaar bijna de winning goal, maar de bal ging net voorlangs. Zo werd het uiteindelijk een billijk gelijkspel .

Nico zei

één klein negertje


Tim zei

een tweede negertje om in de goal te staan. moet voet nog een beetje sparen


johan zei

ik ben 3 en steven is 4


Michaël zei

vijf en net genoeg om aan te treden...


Anoniem zei

Davy is zes


Anoniem zei

davy is zes


Koen zei

ik kom zowieso kijken. Indien Bruno niet komt wil ik in de goal staan (ga wel niet lopen). Heeft iemand keeperswanten ?


Koen zei

ja, lap, niet gezien dat Tim al in de goal staat. Ik kom gewoon supporteren dan ...


ivan zei

het zou kunnen dat er van onze kant ook volk komt...


Erwin zei

Blijkbaar zijn er genoeg spelers vanavond. Dan sla ik een weekje over. Tim, als ik toch nodig ben, mag je me bellen.


Nico zei

Davy zal er ook zijn