26 juli 2009

Verzekering seizoen 2009 - 2010

Ook voor het komende jaar bedraagt de jaarpremie (commissievrij uiteraard) 170,12 €. (tot 15 spelers)
Graag reactie wie die wenst te nemen (hoe meer inschrijvingen hoe goedkoper -> schat tussen de 13 en de 15 € per persoon)

WIL IEDEREEN DIE ZICH VOOR DE VERZEKERING OPGEGEVEN HEEFT 15.00€ STORTEN (ZELFDE REKENING ALS ANDERS,MAAR SCHRIJF BIJ OMSCHRIJVING DUIDELIJK "VERZEKERING")

Michaël zei

ik doe mee!


Koen zei

niettegenstaande ik een 24 uren dekking heb via mijn werk , zal ik solidair zijn en deel ik mee in de kosten


Erwin zei

voor mij ook ok


Nico zei

Ik doe ook mee


Koen zei

kan iemand Ivan, Jan en Wannes contacteren ? (ze mogen natuurlijk ook zelf reageren als ze dit lezen)


Tim zei

neem maar een verzekering voor mij. Heb dat soms eens nodig tijdens het jaar.


Bruno zei

Ik doe uiteraard mee :-)


willy zei

Ik doe eveneens mee.


johan zei

voor mij ook


Bruno zei

Ondertussen al bekend hoeveel de premie per persoon bedraagt zodat we kunnen overschrijven?


Davy Develer zei

Ja Koen, voor mij mag da ook.


johan zei

he koen, stevens broer wenst ook een verzekering nemen maar moet zich nog lid maken via de link die Bruno zal door mailen aan hem...


Koen zei

johan, geen probleem hoor, jeroen is opgenomen in de lijst van verzekerde spelers (heb dit zo al doorgegeven aan de maatschappij)(steven werd -op zijn vraag- geschrapt van de lijst)


Davy Develer zei

Koen, Tim: Heb de verzekering betaald maar ben er vergeten bijschrijven dat het daarvoor is. Opgepast dus want heb mijn financiën ook bijgevuld met €15,00.