07 juni 2009

Tornooi zaterdag 27 juni


Tornooi: The battle of all ZVC Herne

Aan dit tornooi, dat georganiseerd wordt door de sportdienst van Herne, kunnen enkel zaalvoetbalploegen deelnemen die sportzaal 'De Hernekouter' afhuren. Hier kunnen we niet ontbreken! Iedereen die met de SB aan dit tornooir wil deelnemen, dient eveneens aanwezig te zijn op de training van 19 juni. Het tornooi zal plaatsvinden tussen 10u en 20u.
Er zijn twee poeles van telkens 5 ploegen: Poele 1: Sportiva, Hevas, Vitesse, Jupkes, Pasjotters; Poele 2: Duvelkes, Soccerboys, Dikken, Dynamo, gemeente Herne
Dit zijn de uren van onze kwalificatiewedstrijden: 11u05 : Dikken; 13u25 : Dynamo; 14u45 : Gemeente Herne; 16u25 : Duvelkes
De wedstrijden nadien hangen af van de resulaten.
Wie kan wanneer?
- - -
Derde plaats voor de Soccerboys
Bruno (G), Koen, Ivan, Michael, Johan, Tim, Wannes, Jan, Nico
Via bij momenten goed samenspel in de vier kwalificatiewedstrijden eindigden de SB, na de Duvelkes, op de tweede plaats van hun poele. Door Jan en Wannes ook mee te laten roteren, hadden we zeker de jongste spelers van het tornooi in onze ploeg. De kleine finale tegen de Jupkes was lange tijd spannend maar in de laatste minuten konden de Soccerboys de wedstrijd naar hun hand zetten. Rekening houdend met het wedstrijdregelement was dit het hoogst haalbare. Bruno mocht van sportfunctionaris Francisca naast drie kussen eveens een wedstrijdbal in ontvangst nemen.
SB - Dikken : 4-0; SB - Dynamo : 3-1; SB- Gemeente Herne : 2-0; SB - Duvelkes :1-8; SB - Jupkes : 3-1

Koen zei

ik zal ook hier verplicht aanwezig zijn.


Bruno zei

Is gereserveerd.


Tim zei

vermits ik de 19 juni mee doen. mag ik dus ook meedoen aan het tornooi, ook al is het om de bank te zitten.


Erwin zei

maar ik kan spijtig genoeg NIET meedoen aan het tornooi. Ik moet werken.


Michaël zei

de keuzeheer kan mij selecteren


johan zei

als ik naar de training kom of aanwezig ben mag ik meedoen dus deze datum is vrij gehouden voor mij.


johan zei

ik kan mij de ganse dag vrijmaken


Bruno zei

FC dikken valt niet te onderschatten... zie verslag van 27 februari eerder dit jaar (gebruik zoekfunctie op de site)


Koen zei

1e match haal ik niet. Daarna geen probleem tot het einde van het tornooi . Ik zal rond 13.00u zeker ter plekke zijn.


Nico zei

Ik zal de eerste match er zeker zijn, als Koen de ploeg voor de 2e match kan vervoegen, sla ik die wedstrijd over. Idderdaad, we mogen de tegenstander zeker niet onderschatten!!!


Bruno zei

http://www.editiepajot.com/regios/13/articles/7627