07 juni 2009

Match vrijdag 19 juni

Tegenstander : Onderling duel

De laatste normale speeldag van dit voetbalseizoen zal dienen als training voor het tornooi van volgende week. Voor het bijschaven van de combinaties zal er mini-voetbal gespeeld worden. De spelers die aan het tornooi willen deelnemen, dienen verplicht aanwezig te zijn. Het bestuur.
Wie komt (niet)?
- - -
Blauw: Johan, Willy, Tim, Jan, Wannes, Davy
Wit: Erwin, Michael, Ivan, Nico, Bruno

Kan iemand de verslaggever helpen?

Halverwege de wedstrijd vloog Jan zijn schoen in het rond.

Feit van de dag: Na meer dan anderhalf jaar vervoegde Willy opnieuw de ploeg. In de kleedkamer klonk "het lijkt alsof het hij nooit weg was"

Koen zei

ik zal verplicht aanwezig zijn


Bruno zei

de plicht roept dus ik ook


Tim zei

ik zou graag mee doen aan het tornooi dus moet ik afkomen om te voetballen.


Erwin zei

Ik zal er vrijdag zijn maar.....


Michaël zei

een verplicht nummer dan maar;-)
count me in!


Nico zei

Ik zal eveneens de training bijwonen


Koen zei

beste vrienden, ik weet dat het niet mijn gewoonte is op eerder genomen beslissingen terug te komen, maar zoals eerder gezegd zal ik vrijdag (uitzonderlijk) niet aanwezig zijn. Bernard (die me in het verleden reeds paar keer gevraagd heeft en waarvoor ik toen telkens heb "gepast") heeft gevraagd om vrijdag mee te doen aan een veteranentornooi (op mijn maat dus :-). Reken mij gerust een beurt aan geen probleem ! Hopelijk komt mijn deelname aan het tornooi niet in het gedrang want daar wil is zoals gewoonlijk goed presteren :-) groetjes


johan zei

ik zal aanwezig zijn