27 juli 2009

Match vrijdag 7 augustus


Onderling duel

Wie komt (niet) het nieuwe seizoen op gang trappen?


- - -
Onderling duel : 6-6

Wit: Bruno (G), Koen, Peter, Davy, Jeroen
Blauw: Johan (G), Nico, Willy, Steven, Tim

Na het eerste half uur (0-3) wisselden Tim en Jeroen om de match terug in evenwicht te brengen. Met succes: de openingsmatch werd afgerond met een billijk gelijkspel.
Feit van de dag: Alle spelers stonden tijdig op het plein!!! Van een tijdige start gesproken.

Nico zei

Op mijn ouderdom mogen de gewrichten niet te lang op den dop staan. Ik zal er dus zijn.


Koen zei

mijn gewrichten zullen ook paraat zijn (de rest , da zal wa minder zijn vrees ik)


Tim zei

mijn gewrichten staan niet paraat (de rest wel)dus ik zal er zijn


Bruno zei

dan kom ik ook, al was het maar om wat met jullie gewrichten en botten te rammelen


Michaël zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Michaël zei

ik kom ook en zal mijn botten meebrengen
hoewel er volgens mij geen water in de sportzaal staat
en men met voetbalschoenen beter kan sjotten


willy zei

Ik probeer eveneens te komen. Geen commentaar over mijn gewrichten....


Stevinho zei

Ik en Johan komen ook af


Nico zei

Nonkel Plasken zal er ook zijn. Over zijn gewrichten durf ik niets te zeggen;-)


Michaël zei

zijn spieren worden regelmatig losgegooid in de Parasol...


Davy Develer zei

Ik kom ook af. Het is tijd dat de voetbal herbegint want alle botten en gewrichten zijn stijf.


Erwin zei

ik zal er niet zijn, vertrek op reis tot volgende zaterdag


Erwin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.