27 juli 2009

Match vrijdag 14 augustus

Tegenstander : De Jupkes

Het verleden heeft reeds bewezen dat wedstrijden tegen deze tegenstander steeds spannend maar sportief verlopen. Wie kom (niet)?
---
SoccerBoys - De Jupkes : 8 - 5

Bruno (G), Koen, Michael, Davy, Tim, Nico

De match was nog geen twee minuten bezig toen de SB via een floddergoal 1-0 voorkwamen. De eerste veertig minuten verliep het scoreverloop gelijklopend mede dank zij goed doorzetten van Tim en enkele sublieme reddingen van Bruno. 4 -4. Het laatste kwartier namen de SB de fysieke overhand, brak de mentale veer bij de Jupkes en konden de SB via enkele mooie combinaties uitlopen tot 8-4. Helemaal aan het einde werd het alsnog 8-5.

Feit van de dag: Alweer hebben de SB het gehaald van een ploeg die individueel sterkere spelers heeft.

Koen zei

i'll be there


Tim zei

ben nummer 2


Bruno zei

Be there too


Davy Develer zei

Ik normaal gezien ook maar ben nog ni volledig zeker. Ik laat wel iets weten moest ik er ni zijn.


Nico zei

Gauw maar laten weten dat ik ook meedoe, anders val ik nog buiten de selectie;-))


Erwin zei

Ban nog op reis, tot volgende week...


johan zei

ik ben ook kandidaat dus nr 6 of 7