27 juli 2009

Zondag 16 augustus



Na een jaartje de fiets aan de haak te hebben gehangen, hebben de Soccerboys opnieuw afspraak met de traditie. Op zondag 16 augustus zal tussen 9u00 en 10u00(nog nader te bepalen) gestart worden bij Koen in Zottegem om vandaar de laatste 120 à 140 km (eveneens nog nader te bepalen) van de ronde van Vlaanderen, inclusief de klassieke hellingen, te fietsen. Onderweg worden enkele tussenstops voorzien. Bedoeling is om tussen 18u00 en 20u00 aan te komen. Opgelet: Dit is geen wedstrijd! Er zal dus gefietst worden aan een tempo dat iedereen kan volgen en boven op de hellingen wordt op elkaar gewacht! Samen uit, samen thuis wordt het motto. Wie vervoegt de ploeg?
- - -
De ploeg dapperen bestaat uit: Cyriel, Danny, Jeroen, Johan C, Johan VDS, Kevin, Koen VO, Koen VR, Maurits, Michael, Michel, Nico, Stefaan VDS, Steven, Tim, Peter, Vincent, Willy

Nico zei

Ik zal er zijn. Hopelijk is er op de koppenberg wat minder volk dan bij Johan zijn doortocht in het voorjaar. 'k zal de paparazzi alvast verwittigen;-)


Koen zei

normaal gezien zal ik ook meerijden. (mijne pa rijdt dienen dag naar de zee en zoekt nog vervoer om terug te keren, maar daar wordt aan gewerkt)


Tim zei

ik zal present tekenen. Moet wel eerst nog eens het stof van de fiets doen.


Bruno zei

niet voor mij


Michaël zei

Ik zal er zijn.
Hopelijk is er nog tijd om te trainen want de teller staat nog op 0 ;).


Unknown zei

Ik zal ook meerijden, ik ben koen het neefje van tim en nico :P


johan zei

ik ben zeker van de partij samen met Danny mijn schoonbroer. ik denk dat Steven met zijn broer ook paraat zal zijn...


Nico zei

Stadje Johan tekent ook present